{ لیست کتاب }

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب:نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


دیزنی (از ایده تا برند)

دیزنی (از ایده تا برند)

نویسنده: لوی باندی سیکول

مترجم:جواد کریمی

ناشر: فنی ایران (کتاب های نردبان)

تعداد صفحات: ۱۰۴

شابک: ۹۷۸۶۰۰۴۷۷۴۰۰۰

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب